Daxil ol
logo
rus az en

+994 055 505 05 37
office@icgroups.az

instagram facebook vk twitter whatsapp

Korporativ portal



Dövlət təşkilatının, hökumət orqanının və yerli özünüidarəetmə orqanlarının və ya onların bölmələrinin rəsmi internet saytının yaradılması üçün qutulu həll.


73 800 руб.





Məhsul haqqında məlumat


"Korporativ Portal" nəşri sizə şirkətin biznes proseslərini avtomatlaşdırmağa və proseslərin mərhələlərini və onların icrası üçün zəruri olan bütün hərəkətləri idarə etməyə imkan verir. Siyahıları, o cümlədən işçi qruplarındakı siyahıları idarə edin. Portalınızın davamiyyətini təhlil edin. CRM sistemində potensial və cari müştərilərinizi izləyin.


Hazır biznes prosesi şablonlarından istifadə edin və ya özünüz yaradın. İxtiyari biznes proseslərinin vizual dizaynının köməyi ilə müxtəlif biznes proseslərinin idarə edilməsini fərdiləşdirin. Biznes proseslərini cəlb etməklə komanda işini təşkil edin və onların icrasına nəzarət elementlərini daxil edin. Şirkətdə iş daha koordinasiyalı, idarə olunan və səmərəli olacaq!


Biznesin idarə edilməsi

"Korporativ Portal" nəşri şirkət rəhbərliyinə biznes proseslərini layihələndirməyə və işə salmağa imkan verir. Biznes proseslərinin sadədən ən mürəkkəbinə qədər idarə olunmasını təşkil edin: portalda bəzi xəbərlərin dərc edilməsi, sifarişlərin göndərilməsi, tərəfdaş şəbəkə və ya müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə. Əvvəlcədən hazırlanmış biznes prosesi şablonlarından istifadə edin və ya vizual biznes prosesi redaktorunun köməyi ilə özünüz yaradın.


Çatdırılmaya daxil edilmiş hazırlanmış standart biznes proseslərinə əlavə olaraq, Korporativ Portal nəşrində vizual biznes prosesi redaktoru var. Redaktorun köməyi ilə menecer iş prosesinin müxtəlif parametrlərini, addımların ardıcıllığını təyin edə, iş prosesinin mərhələlərini, şərtlərini və aktyorlarını təyin edə bilər. Biznes prosesini saxlamaq və daha sonra başqa sistemdə istifadə etmək üçün ixrac etmək mümkündür. Buraxılışdakı biznes proseslərinin idarə edilməsi vasitələri istənilən təşkilata əsas rutin əməliyyatları rəsmiləşdirməyə imkan verəcək və bununla da insan amilinin nəticəyə təsirini azaldacaq, həmçinin tipik tapşırıqların icrasını sürətləndirəcək.


Tipik biznes prosesləri

Bitrix24 qutulu versiyasının bütün nəşrlərinə daxil olan hazır biznes prosesi şablonlarından istifadə edin. İndi şirkətinizdə təsdiq və təsdiq tələb edən vəziyyətlər nəzarət altında olacaq. Siz lazımi işçiləri bəzi vacib sənədlə asanlıqla tanış edə, onu qiymətləndirmək üçün ekspert qrupu yarada və sənədin səlahiyyətli xülasəsini əldə edə bilərsiniz.


Çox yönlülük

Biznes Prosesləri müxtəlif elementlərdə istifadə oluna bilən və istifadə edilməli olan universal alətdir. Bu sadə və rahat mexanizm şirkətdə baş verən və Portalda idarə olunan bir çox biznes prosesləri idarə etmək üçün çox faydalı olacaq. Beləliklə, saytda demək olar ki, hər cür məlumatla işləyə bilərsiniz. Nümunə olaraq, Portaldakı bütün tapşırıqların idarə edilməsini biznes prosesləri əsasında konfiqurasiya edin - və tapşırıqların qoyulması və onların icrasına nəzarət prosesi daha çevik olacaq. Bu isə öz növbəsində işçi qruplarındakı tapşırıqların səmərəliliyini artıracaq.


Komanda işi

Yaradılan biznes prosesinin diaqramına onun icrasına nəzarət elementlərini daxil edin. Hansısa layihədə kollektiv işi təşkil edin, məsələn, səsvermə şəklində mühüm mərhələlərin razılaşdırılması prosesini tənzimləyin. Üstünlük nədir - bu halda layihə iştirakçıları hətta fiziki olaraq toplaşmaq lazım deyil - görüş otağında bir yerdə. Portalınıza gələn trafiki təhlil edin.


Siyahıları idarə edin

Bu nəşrdə mövcud olan siyahı idarəetmə aləti rəhbərliyə istənilən mürəkkəblikdə siyahılar və məlumat strukturları yaratmağa, onları biznes prosesləri ilə əlaqələndirməyə və onların gedişatına nəzarət etməyə imkan verir. İş qruplarındakı siyahılar da daxil olmaqla Portaldakı istənilən siyahıları idarə edin.


Sənəd idarəetməsi

Sənəd idarəetmə sistemi sizə sənəd dəyişiklikləri tarixini saxlamağa, eyni anda bir neçə fayl yükləməyə, portalı bütün əməliyyat sistemləri (Windows, Mac OS, Linux-un bütün versiyaları) üçün şəbəkə sürücüsü kimi birləşdirməyə imkan verir. Hər bir sənədin bir kartı var, sürətli fayl və məzmun axtarışı işləyir (ani axtarış və göstərişlərlə), silinmiş sənədlər Zibil qutusunda qalır. Sənədlərlə işləyərkən biznes proseslərindən istifadə edə bilərsiniz. Versiyalaşdırma üçün həyata keçirilən dəstək. Həmçinin, həm Windows, həm də Mac OS-də işləyərək Bitrix24.Disk-dən istifadə edərək, istənilən cihazdan portaldakı sənədlərinizə daxil ola və bu cihazlar arasında bütün dəyişiklikləri sinxronlaşdıra bilərsiniz. Google Sənəd texnologiyalarının dəstəyi sayəsində siz istənilən populyar formatlı faylları birbaşa portalda aça, baxa və redaktə edə bilərsiniz.


CRM sistemi

CRM-sistemi (Müştəri Münasibətlərinin İdarə Edilməsi) potensial və cari müştərilərin, jurnalistlərin, tərəfdaşların və digər "aparıcıların" izlənməsinə xidmət edir. Müxtəlif üsullarla qəbul edilən “Liderlər” CRM sisteminə yüklənir, bundan sonra potensial müştərilərlə əlaqə saxlayaraq nəticəni portalda qeyd edən işçilər arasında paylanır. CRM sistem hesabatında limitsiz sayda səviyyə ilə satış hunisi qurulur. CRM sistemi qəbul edilmiş potensial müştəriləri (məsələn, doldurulmuş veb formaları) birbaşa korporativ portalda CRM-də saxlamaq üçün şirkətin veb-saytı ilə inteqrasiya oluna bilər. Siz CRM-də hesab-fakturalar verə və onların ödəniş vəziyyətinə nəzarət edə bilərsiniz. Siz istənilən mobil cihazdan CRM-dən məlumatı tez qəbul edə bilərsiniz - mobil CRM məzmununa nəzarət edin: məhsul kataloqu, müştəri bazası, işləriniz və əməliyyatlarınız.


Vaxtın idarə edilməsi 2.0

Time Management 2.0 sistemi iş vaxtını “yoxlama məntəqəsi olmadan” qeyd etmək, şirkətdə gərginlik yaratmadan nizam-intizamı yaxşılaşdırmaq üçün istifadə olunur və menecerin seçimindən asılı olaraq istənilən dərəcədə sərtlikdə nizam-intizam qurmağa imkan verir. . Sistem iş gününün başlanğıcını və sonunu nəzərə alır (iş günlərinin vaxt cədvəli saxlanılır). İşçilər öz menecerindən təsdiq tələb etməklə iş gününün başlanğıcını "geriyə doğru" qeyd edə bilərlər. "İş günü" interfeysi gün üçün tapşırıq və tədbirləri planlaşdırmağa, iş gününün başlanğıcını və sonunu qeyd etməyə, gün üçün hesabat yazmağa kömək edir.


Tapşırıqlar 2.0

Tasks 2.0 hər bir işçinin, hər bir şöbənin və bütün təşkilatın fəaliyyəti haqqında hesabatları olan tapşırıq və layihə idarəetmə sistemidir. Çox vaxt şirkətlər işçini portaldakı tapşırıqlarla işləməyə və bu alətdən tam istifadə etməyə həvəsləndirməkdə çətinlik çəkirlər. "Tapşırıqlar 2.0" aktiv şəkildə özünütəşkilatı əhatə edir: işçi müstəqil olaraq özü üçün tapşırıqlar qoya və onları menecerdən qəbul edə bilər.


Mobil Portal

Mobil proqramı (iOS, Android) quraşdırın və siz smartfonunuzdan portalla işləyə biləcəksiniz: Live Feed-i oxuyun; sənədləri, tapşırıqları və faylları idarə etmək; mesajlara baxmaq, göndərmək, şərh etmək və "bəyənmək". Push bildirişləri sizə şirkətdəki hadisələrdən xəbərdar olmağa və həmişə həmkarlarınızla əlaqə saxlamağa imkan verir.

  • Əməkdaşlıq

  • Planlar və hesabatlar

  • Sosial kommunikasiyalar

  • CRM

  • Şirkət

  • Avtomatlaşdırma

  • İnteqrasiya

  • Xidmətlər

  • İdarəetmə

  • Bir illik pulsuz yeniləmələr

  • Bir illik texniki dəstək

  • 25 əlavə istifadəçi

  • Limitsiz xarici (extranet) istifadəçiləri

  • PHP açıq mənbə proqramı

  • MySQL, Oracle, MSSQL verilənlər bazası üçün dəstək

  • 7 fərdiləşdirilmiş biznes prosesi

scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1
scr1